Siofók en cultuursnuiven in Boedapest

16 juli 2012 - Budapest, Hongarije

Uiteraard zijn we in Siofók nog wezen party-en.

Dit bestond uit een beetje disco hoppen, waarbij de nodige drankjes naar binnen werden gegooid. We zijn ook bij 1 of andere Hollands spul wezen kijken, vol met tieners en enkele oude gasten (wij hahaha), Heineken besteld daar en staan lachen.

Waren we nog maar zo jong.

Cultuursnuiven
Op 1,5 - 2 uur rijden van Siofók ligt Boedapest, hier waren we om een uurtje of 1, we mochten direct inchecken en nadat we de spullen hebben gedropt zijn we de stad in gegaan.

Tijdens deze tocht hebben we veel oud architectonisch spul gezien, vooral uit de tijd van de Romeinen, denk daarbij aan het operagebouw, het parlementsgebouw, St. Stephen's basiliek het nationale museum etc. De fotos vertellen meer.

Tussendoor natuurlijk ook de diverse terrasjes gepakt en die avond zijn we in het Hardrock Cafe wezen eten (we willen ze natuurlijk allemaal zien!).

Next stop: Bratislava!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. EricBeukers:
    16 juli 2012
    Prijs jezelf niet ongelukkig met het weer, we regenen hier ook te pletter!
  2. Nic:
    17 juli 2012
    We zien en horen het inderdaad. Gelukkig zijn hier (nu in Wenen) alleen maar buitjes, bewolking en af en toe zon. We prijzen ons dus zeker gelukkig! :)