Verona > Venetië > Zagreb

12 juli 2012 - Zagreb, Kroatië

Na een korte reis vanuit Milaan zijn we bij een schattig hotel aangekomen aan de rand van Verona. We konden kiezen tussen de stad of het Gardameer, en het werd dus het Gardameer.

Hier zijn we even aan het kiezelstrand geweest, hebben we in het water gestaan, fotos gemaakt en een hapje weten eten. Het eten viel wat tegen en er waren Nederlandse campinggezinnen (jipee), dus relatief snel weer terug om even goed te slapen. De mensen van het hotel (La Grotta), waren zeer vriendelijk en het ontbijt was fantastisch, helaas begonnen ze om half 9 muren uit te slaan en de boren, wegens een verbouwing.

Venetië
was erg warm, lekker een nat shirt. Mmm. Erg druk ook, maar prachtig en (voor ons) uniek om te zien. We hadden niet veel tijd, dus wat fotos gemaakt, even wat eten en weer verder. Parkeren kosten ons trouwens 35 EUR, want je betaald direct voor een hele dag. Ach ja :P

Zagreb
Voor we hier waren, moesten we eerst door de douane, dit kostte 150 EUR, omdat er blijkbaar  een Vignetta nodig was om door Slovenië te mogen (bedankt ANWB). Mocht ook de pret weer niet drukken, snel door een prachtig Kroatië (erg groen en heuvelachtig). Eenmaal in Zagreb (hippe, trendy stad), hadden we met een half uur het hotel gevonden en konden we van de stad genieten. Daarbij viel het erg op dat het vol stond met gezellige terrasjes, alles 3x niets kost, het bier goed smaakt en er bijzonder veel mooie vrouwen zijn (expres even in deze volgorde). :P

1. Marjolein:
    13 juli 2012
    kijk dat alles 3x nix kost dat compenseren ze dus ffies bij de douane....maar ze kunnen wel zeggen dat t een lekker goedkoop land is voor touristen...dat noem ik nou slim ;-D
  2. Nic:
    14 juli 2012