Lausanne > Chamonix > Milaan

10 juli 2012 - Verona, Italië

Prachtig hotel in Lausanne, schitterend uitzicht over de stad zelf. Mooi hoor.
Niet in Lausanne geweest, maar wel mooi langs het meer van Geneve gereden, fotootjes gemaakt onderweg naar Chamonix (Mont Blanc).

Chamonix
Aan de voet van de Mont Blanc ligt Chamonix, ook weer een fantastische route.
Gezellig een terrasje gepakt, hapje eten, half litertje pils, standaard verhaal. :P

Ook gekeken of we de Mont Blanc op kunnen, maar daar hadden we helaas geen tijd meer voor, maar zoals gezegd, we hebben altijd de foto's nog.

Milaan
Een S route naar Milaan gepakt, veel dorpjes en bergen gezien, scooters, vooral niet zo fijne vrouwen.. ach. Het hotel in Milaan was super pimpy, picollo er bij, man man. Blijkbaar was het in de Aziatische wijk, want overal van die gasten en Pizzaria Happy Days zag er uit als Nederlandse snackbars.. haha. En die pizza was, tja, doen mij maar diepvries.  's morgens op even door de stad gereden, ook langs de cathedraal, snel wat plaatjes geschoten en door naar Verona. En daar zijn we nu, fotos volgen later, we gaan nu naar het Gardameer nl.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mickeal:
    10 juli 2012
    Ik ben benieuwd naar de foto's. Zijn jullie nog door de Mont Blanc tunnel gereden?
  2. Nic:
    10 juli 2012
    De foto's komen er aan!
    En ja, we zijn door de Mont Blanc tunnel gegaan, kolere lang dat ding. En daarna nog een tunneltje of 10. Maar wanneer ben jij er geweest dan?
  3. Lex:
    11 juli 2012
    Geen hagelstenen gezien by het gardemeer of onderweg ?
  4. Gert-Jan:
    Beste Nic,
    Bedankt voor de felicitatie. Ik zie dat je je best vermaakt. Ziet er goed uit allemaal. Geniet ervan, wij gaan wel door hier...
  5. Nic:
    11 juli 2012
    @Lex: Nee, maar het heeft gisterenavond wel even geregend.
    @Gert: is goed :)
  6. EricBeukers:
    11 juli 2012
    Uhm.....zijn jullie op door reis? of misschien door race?
    Ach ja, het gaat toch om het bier he :-P
    Veel plezier jongens, geniet ervan!
  7. Nic:
    11 juli 2012
    doorrace idd, straks 3 dagen rust aan het ballaton meer Hongarije, komt goed!